Egypte - Reisverslag uit Londen, Verenigd Koninkrijk van PietenTini - WaarBenJij.nu Egypte - Reisverslag uit Londen, Verenigd Koninkrijk van PietenTini - WaarBenJij.nu

Egypte

Door: Piet en Tini

Blijf op de hoogte en volg

17 April 2011 | Verenigd Koninkrijk, Londen

Hallo Mels,
In jouw vorige mail vroeg jij of wij ook op het Palmeiland geweest waren.
Ik zei toen dat we het alleen vanaf de Burj Khalifa gezien hadden, maar we zijn wel op
Dat palmeiland geweest met de bus tijdens onze rondrit.
Ik heb hierbij enkele foto’s van dit palmeiland waarop je de vorm heel goed kunt zien, met
Daarbij enkele grote gebouwen..
Een heel duur hotel, waar veel Russen kamers huren die 50.000 dollar per nacht kosten.
Dat is dat hotel in de vorm van een zeilmast.
Bekijk ze maar eens goed en als wij terug zijn kan opa daar heel veel over vertellen.
Kusjes ook voor de rest van de familie en tot 23 april. (nog maar 10 dagen!!!)

  • 17 April 2011 - 16:55

    Mels:

    bedankt voor jullie reactie op mijn reactie ik ben zaterdag voor het eerst zonder ouders naar de film gegaan {ik ga over twee weken mischien weer} we zijn naar big mama geweest is een leuke film en zondag naat de dierentuin geweest was echt leuk en nog maar zes dagen en dan zijn jullie weer in het kikkerlandje Nederland maar ga eerst nog maar eerst eens genieten loek kan al staan of had ik dat al vertelt in iedergeval hij kan het en ik ben geslaagd voor mijn theoretisch verkeers examen je had 20 vragen en je moest er minimaal 13 goed hebben ik had er 17 goed donderdag het prackteik examen van verkeer[ik weet dat ik prackteik fout heb geschreven] ik ken de toute al hopen dat ik slaag tot 23 April doeiiiiiiiiiiiiii ik denk dat ik nog wel een paar keer ga tiepen

    groetjes Mels

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Actief sinds 11 Dec. 2010
Verslag gelezen: 361
Totaal aantal bezoekers 59770

Voorgaande reizen:

04 Januari 2011 - 23 April 2011

Onze Wereldreis

Landen bezocht: